3 ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha i pleców! [wideo]

Każdy z nas chce mieć płaski lub wyrzeźbiony brzuch, ale nie każdy z nas ma mnóstwo czasu, który może przeznaczyć na wielogodzinne treningi. Aby zobaczyc efekty najważniejsza jest systematyczność ćwiczeń i przede wszystkim wytrwałość i cierpliwość.
reklama
Pewnie wiesz, że mocny brzuch to także mocny kręgosłup, dlatego poniżej znajdziesz 3 ekstra ćwiczenia, które poprawiają jedno i drugie. Trening opiera się na plank. Wykonujesz 5-10 powtórzeń każdego ćwiczenia w opcji 1-3 serii początkujący, 4 serii i więcej - zaawansowani.

źródło:  https://www.youtube.com/watch?v=fnmewstjYR8

Przed treningiem warto wykonać krótką rozgrzewką i stretchingiem na koniec. Pamiętaj o zachowaniu prawidłowej postawy podczas każdego ćwiczenia. Dzięki temu zapobiegniesz ewentualnym urazom lub kontuzjom.
reklama 


Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych treningach udostępnianych na blogu.



Klik na urządzenia mobilne


Jak podobają Ci się ćwiczenia? Czekam na efekty systematycznego ich wykonania!

3 ćwiczenia na dolne mięśnie brzucha i pleców! [wideo] Reviewed by MotywacjaNonStop on 22:07:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Ćwiczenia Non Stop © 2016

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.