Trening Mięśni Brzucha - 4 Skuteczne Ćwiczenia!

Mocne mięśnie brzucha przekładają się także na stabilność naszego kręgosłupa. Nie każdy o tym myśli podczas pracy nad płaskim brzuchem, jednak ćwicząc je otrzymujesz dwie korzyści w jednym. Idealnie wymodelowany brzuch to marzenie wielu osób, z których tylko garstka podejmuje działania i wysiłki.
reklama
Płaskiego brzucha nie osiągniesz jedynie ćwiczeniami - tu istotna, a może i najważniejsza jest dieta.   Systematyczne ćwiczenia pomogą Ci wzmocnić mięśnie brzucha, które wraz z utratą tkanki tłuszczowej uwidocznią się i pojawi się tzw. six pack.

źródło:  http://www.phillymag.com/be-well-philly/

Warto wykonywać różne ćwiczenia i urozmaicać treningi, dlatego poniżej przygotowałam zestaw 4 ćwiczeń, które przybliżą Cię do upragnionego celu. Wystarczy przeznaczyć kilka minut na ich wykonanie. W zależności od kondycji wykonaj od 1 do 3 serii.
reklama 
Poznaj zestaw 4 skutecznych ćwiczeń, dzięki którym wzmocnisz swoje mięśnie oraz poprawisz wygląd brzucha.
#1 Arms-high partial situp - ćwiczenie angażuje mięśnie proste brzucha. Wykonaj 15-20 powtórzeń.
źródło: http://shapearmy.com/fitness/best-ab-workouts/


#2 Air bike crunches - ćwiczenie angażuje mięśnie proste i skośne brzucha. Wykonaj 15-20 powtórzeń na każdą stronę.
źródło: https://thisfitblonde.wordpress.com/author/thisfitblonde/page/3/


#3 Windshield wipers - ćwiczenie angażuje do pracy mięśnie proste i skośne brzucha. Wykonaj 15-20 powtórzeń.
źródło: http://www.oxygenmag.com/article/12minute-abs-program-11832


#4 Side jackknifes - ćwiczenie angażuje mięśnie skośne brzucha. Wykonaj 15-20 powtórzeń.
źródło: http://www.menshealth.co.uk/exercise/side-jackknife


Jak podobał Ci się trening? Czekam na efekty systematycznego wykonywana tego treningu!



Trening Mięśni Brzucha - 4 Skuteczne Ćwiczenia! Reviewed by MotywacjaNonStop on 01:38:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Ćwiczenia Non Stop © 2016

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.