Trening brzucha z piłką - najlepszy

Szukasz nowego sposobu na wypracowanie swoich mięśni brzuch? A co powiesz na trening abs przy użyciu dużej piłki? Ćwiczenia z piłką pozwalają angażować do pracy praktycznie wszystkie grupy mięśniowe. Wpływają także na poprawę stadialności oraz wytrzymałości.
reklama
Podczas wykonywania ćwiczeń z piłką należy koncentrować się na utrzymaniu stabilnie kręgosłupa, a nie tylko i wyłącznie mięśni brzucha. Ten rodzaj ćwiczeń aktywuje do pracy więcej niż tylko podstawowe mięśnie, co oznacza, że wspomaga budowanie siły bioder, pleców oraz brzucha jednocześnie.


Trening z piłką rozwija nasze ciało w całości. W zależności od wykonywanych ćwiczeń może stanowić podstawę treningu cardio, siłowego czy wytrzymałościowego. Poniższa propozycja to ćwiczenia z piłką ukierunkowane na mięśnie brzucha. Wykonaj od 1-3 serii, powtarzając każde ćwiczenie 10-20 razy.
reklama 
Poznaj zestaw 4 skutecznych ćwiczeń z piłką, które nie tylko poprawią Twoje mięśnie brzucha, ale także wzmocnią kręgosłup.
#1 Swiss ball crunch 
źródło: http://www.skinnymom.com/stability-ball-crunch/

#2 Pike to superman 
źródło: http://www.liveinternet.ru/users/polomnik/

#3 Roll out ball  
źródło: https://flipboard.com/@exastal

#4 Swiss ball v-up pass 
http://www.womenshealthmag.com/fitness/stability-ball-v-pass


Jak podobał Ci się trening? Czekam na efekty systematycznego wykonywana tego treningu!



Trening brzucha z piłką - najlepszy Reviewed by MotywacjaNonStop on 00:53:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Ćwiczenia Non Stop © 2016

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.