5 Ćwiczeń Na Spalenie Tłuszczu z Boczków!

A więc marzysz o pozbyciu się boczków raz na zawsze? Nie martw się, jest to łatwiejsze niż myślisz. Ukierunkowanie ćwiczeń na biodra i plecy sprawi, że będziesz cieszyć się figurą klepsydry bez wystających fałdek.
reklama
Kiedy fałdki zaczynają wystawać spod górnej części spodni, te ćwiczenia koniecznie wdroż do treningów. Pomogą Ci pozbyć się kłopotliwego tłuszczu. Pamiętaj, że niezwykle ważne jest także to, co jesz, ponieważ mając tendencje do przybierania "ciałka" w tym miejscu możesz wpływać pozytywnie lub negatywnie na nie.

Wypróbuj poniżej przygotowane ćwiczenia spalające tłuszcz z okolic brzucha i bioder oraz pozbądź się krępującej oponki. Wystarczy przeznaczyć kilka minut na ich wykonanie. W zależności od kondycji wykonaj od 1 do 3 serii. Po każdym ćwiczeniu przez 60 sekund poskacz na skakance.
reklama 
Poznaj zestaw 5 ćwiczeń, które wspomogą walkę z boczkami i wysmuklą Twoje biodra.
#1 Jumping Burpees - wykonaj 15-20 powtórzeń na każdą stronę
źródło: http://www.cairowestmag.com/an-easy-total-body-workout/


#2 Dumbbell Twist - wykonaj 15-20 powtórzeń na każdą stronę
źródło: http://colorfullylife.com/8-best-dumbbell-exercises-for-flat-abs/


#3 Reverse lunge with overhead press - wykonaj 15-20 powtórzeń na każdą stronę
źródło: http://tw.gigacircle.com/3573455-1?vot=t


#4 Curtsy lunge to side leg lift - wykonaj 15 -20 powtórzeń na każdą stronę

źródło: http://www.trainerdiva.com/lose-your-jiggle/your-must-do-lower-body-move/


#5 Lawn mower Lunge - wytrzymaj w tej pozycji najdłużej, jak jesteś w stanie. Rozpocznij od 30 sekund

źródło: http://www.m0716.com/circuit/circuit-split-topics



Jak podobał Ci się trening? Czekam na efekty systematycznego wykonywana tego treningu!



5 Ćwiczeń Na Spalenie Tłuszczu z Boczków! Reviewed by MotywacjaNonStop on 06:19:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Ćwiczenia Non Stop © 2016

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.