Trening Likwidujący Niechciane Boczki! [5 ćwiczeń]

Boczki...odrobina tłuszczyku na brzuchu, bardzo często odznaczająca się na górnej części spodni. Większość z nas nie ma problemów z nimi, jednak większość nie oznacza, że wszyscy. Niektórzy podejmują wiele różnych sposobów na ich pozbycie się.
reklama
Same z siebie boczki nie zniknął, jednak łącząc systematyczny trening z odpowiednio zbilansowaną dietą masz szansę wyeliminowania ich z własnego ciała. Dobre odżywianie z poniższymi ćwiczeniami sprawi, że problem przestanie istnieć.


Trening brzucha powinien zawierać ćwiczenia na wszystkie grupy mięśniowe. Dodaj te ćwiczenia do codziennego treningu, a nie tylko wzmocnisz mięśnie brzucha, a także pozbędziesz się niechcianych boczków.  Wystarczy przeznaczyć kilka minut na ich wykonanie. W zależności od kondycji wykonaj od 1 do 3 serii.
reklama 
Poznaj zestaw 5 ćwiczeń pomoże Ci zlikwidować boczki i cieszyć się smukłymi biodrami oraz płaskim brzuchem.
#1 Side bends - wykonaj 10-20 powtórzeń na każdą stronę

źródło: https://www.fitneass.com/waist-exercises/


#2 Dead bug - wykonaj 10-20 powtórzeń na każdą stronę

źródło: http://www.stack.com/a/dead-bug-exercise


#3 Dumbbell alternating shoulder press with twist - wykonaj 10-20 powtórzeń na każdą stronę

źródło: https://pl.pinterest.com/pin/375698793887737727/


#4 Bicycle crunches - wykonaj 10 -20 powtórzeń na każdą stronę
źródło: http://www.twistedpolygon.net/bicycle/bicycle-crunches-exercise-for-women


#5 Plank - wytrzymaj w tej pozycji najdłużej, jak jesteś w stanie. Rozpocznij od 30 sekund

źródło: http://popsugar.com/

Jak podobał Ci się trening? Czekam na efekty systematycznego wykonywana tego treningu!



Trening Likwidujący Niechciane Boczki! [5 ćwiczeń] Reviewed by MotywacjaNonStop on 06:19:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Ćwiczenia Non Stop © 2016

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.