5-minutowy Trening Ujędrniający Biust z Denise Austin [wideo]

Ćwiczenia na jędrny biust wpływają na wzmocnienie mięśni klatki piersiowej, które odpowiadają za podtrzymywanie biustu na właściwym poziomie. Jeżeli nie trenujesz systematycznie mięśnie te stają się słabe, przez co biust może opadać. Wdroż do codziennych obowiązków kilkuminutowe ćwiczenia na mięśnie piersiowe, a po kilku tygodniach zobaczysz różnicę.
reklama
Żadna z nas nie ma ochoty na długie i wyczerpujące treningi, ale każdej z nas zależy na posiadaniu pięknego, jędrnego biustu. Nie musisz poświęcać mnóstwa czasu na ćwiczenia! Jednak z trenerek - Denise Austin - przygotowała rewelacyjny krótki trening, który wzmacnia mięśnie klatki piersiowej, ujędrnia górne partie ciała i pozwala dodatkowo na spalenie tłuszczu poprzez ćwiczenia siłowe.


Zaproponowany trening klatki piersiowej trwa zaledwie 5 minut. Nie masz żadnej wymówki na to, aby go nie wykonać!Trening skłąda się z 9 ćwiczeń, które wykonujesz w ilości 8-12 powtórzeń w zależności od ćwiczenia.
reklama
Przed treningiem warto zrobić krótką 5-minutową rozgrzewkę i cool down na koniec. Trening ten idealnie nadaje się także jako dodatek do treningu głównego. Pamiętaj o zachowaniu prawidłowej postawy podczas każdego ćwiczenia.

Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych treningach udostępnianych na blogu.



Klik na urządzenia mobilne


Jak podobał Ci się trening? Czekam na efekty systematycznego wykonywana tego treningu!

5-minutowy Trening Ujędrniający Biust z Denise Austin [wideo] Reviewed by MotywacjaNonStop on 06:13:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Ćwiczenia Non Stop © 2016

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.