14-minutowe ćwiczenia na mięśnie brzucha - Natalia Gacka [wideo]

Płaski brzuch to systematyczna praca na treningu i w kuchni. Z odpowiednim odżywianiem musisz radzić sobie samodzielnie, jednak jeżeli chodzi o codzienne ćwiczenia nie masz wymówek. W internecie znajduje się ogrom różnych ćwiczeń, które możesz wykonywać. Każdy dzień może składać się z innego treningu.
reklama
Jeżeli jesteś osobą początkującą i szukasz konkretnego treningu na mięśnie brzucha to ten jest dla Ciebie. Z ogromną przyjemnością chciałam zaproponować Ci rewelacyjny i efektywny trening na brzuch przygotowany przez polską trenerkę Natalię Gacką! Ćwiczyłaś lub ćwiczyłeś już z nią? Ten trening z pewnością sprawi, że poczujesz swoje mięśnie brzucha, jak nigdy wcześniej.

źródło: https://www.youtube.com/watch?v=N0Yo1g-NcTI

Trening mięśni brzucha przygotowany przez trenerkę trwa 14 minut. Składa się z 3 obwodów po 7 ćwiczeń, wykonywanych ciągiem w ilości 20 powtórzeń każde. Niektóre z ćwiczeń wykonujesz osobno raz na lewą, raz na prawą stronę.
reklama
Przed treningiem warto zrobić krótka 5-minutową rozgrzewkę i cool down na koniec. Trening ten idealnie nadaje się także jako dodatek do treningu głównego.

Kliknij poniżej w „Polub tę stronę”, a będziesz na bieżąco informowany o nowych treningach udostępnianych na blogu.



Klik na urządzenia mobilne


Jak podobał Ci się trening Natalii? Czekam na efekty systematycznego wykonywana tego treningu!

14-minutowe ćwiczenia na mięśnie brzucha - Natalia Gacka [wideo] Reviewed by MotywacjaNonStop on 12:00:00 Rating: 5

Brak komentarzy:

All Rights Reserved by Ćwiczenia Non Stop © 2016

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Obsługiwane przez usługę Blogger.